Good morning Wednesday

God morgen! Jeg merker at det er så utrolig deilig å begynne sent på skolen, i tillegg har jeg bare greie fag i dag! Jeg merker at humøret er bedre nå i dag, enn i går kveld. Jeg tok meg råd til å klikke hjem noen sminkeprodukter i natt også, så det er kanskje det som har hjulpet meg å trekke litt på smilebåndet i dag. Jeg skal vise dere hva jeg har klikket hjem, når det kommer i posten! Jeg har startet dagen med en kaffekopp og litt havregrøt, og snart blir det å fikse meg litt før jeg skal på skolen. I dag tenkte jeg å kjøre leg day, men vi får se hva det blir til. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk hater å trene bein, det er noe av det beste jeg vet! Nei, dere får ha en utrolig fin dag alle mann, husk å smile!

Hvordan blir din dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg