Start dagen med en god frokost

God morgen alle sammen, da er det tid for en ny uke allerede! Vet det er mange av dere der ute som sliter med å stå opp nå som det er så mørkt ute og jeg må bare fortelle dere at dere ikke er alene. Jeg er nesten sikker på jeg kunne sovet hele dagen i dag, er så utrolig trøtt. Merker det veldig på kroppen nå som jeg starter skolen åtte og ikke ni. Ukene bare flyr fortiden, nå er det ikke lenge igjen til det er jul heller. Jeg anbefaler alle sammen å starte dagen med en sunn og god frokost, for meg hjelper det utrolig på humøret! Likevel begynner jeg å gå ganske lei, spiser det samme hver dag, så gleder meg til å sette i gang med konkurransedietten etter jul. Da kommer jeg til å både se og føle det på kroppen, og det blir en utrolig spennende tid!

Dere får alle ha en strålene mandag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg