En vanlig søndag

God morgen!

Nå ligger jeg på sofaen med en kopp te og ser på Supernatural. Jeg har enkelte stunder hvor jeg bare elsker å se på serier, og det er slik jeg har det nå. I går hadde jeg spisedag så det ble masse god mat på meg. Føler at jeg setter mye større pris på god mat nå som jeg spiser det så sjeldent, altså, brokkoli er godt det også men man går litt lei av det når man spiser det hver eneste dag. På kvelden i går dro jeg på fest med noen gode venner og det var kjempemorsomt! Når du selv ikke drikker er det ekstra gøy å se på hvor dumme folk blir med litt alkohol i blodet.

I dag er planene å rydde og vaske, jeg skal gjøre litt lekser, se på Netflix også skal jeg ta igjen intervalltrening som jeg egentlig skulle hatt i går. Håper det går fint at jeg utsatte den til i dag, litt glad for at jeg gjorde det, i dag er jeg så utrolig trøtt, så det blir deilig med en treningsøkt!

Har ikke kameraet mitt forresten, derfor har jeg brukt iPhonen i det siste. Kameraet mitt glemte jeg igjen i bryllupet til tanten min. Får det snart tilbake og da blir det masse fine bilder å glede seg til! Håper også jeg får lov til å poste noen av de fine bildene fra bryllupet, det var en helt fantastisk dag!

En ting jeg også har lagt merke til er at folk syntes det er kjemperart at jeg spiser potetgull med ketchup, men altså prøv før dere sier noe! Jeg lover, det er best!

Hva skal er planene deres for i dag?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg