Monday, let the gains begin

God kveld alle sammen! Er dere klare for en ny uke? For en fin dag det har vært. Humøret har vært på topp i hele dag og jeg har faktisk fått noe ut av dagen. Jeg dro til Drammen for å ta en kaffe med kusinen min, noe som var utrolig koselig. Har ikke sett henne på en stund så vi hadde mye å snakke om. Etter kaffedaten dro jeg for å trene, det var deilig! Pre-workout drikken fra Fitnessguru ga virkelig en pump i kroppen, har aldri vært borti noe så bra før!

Vet det kanskje blir litt for mye Fitnessguru for tiden, men altså jeg elsker alt derfra! De har blant annet shakere i alle slags farger, og man kan mikse farger som man vil. Eneste negative med disse shakerne er at korken er vrien å få igjen, men det gjør meg ikke så mye. 🙂

Noen andre som har trent i dag? Håper dere har hatt en like fin dag som meg 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg