Fitnessguru Pre-Workout

Som de fleste kanskje har fått med seg så har jeg satt meg et mål om å stille i bikini fitness neste år. Jeg trener styrke tre ganger i uken og følger en diettplan som skal hjelpe meg å nå målet mitt. Det er utrolig spennende å ha satt seg et så stort mål, men jeg veldig innstilt på å klare det! Jeg vet hva som skal til for at målet skal nåes og jeg vet hvor dedikert jeg må være. For at jeg skal yte maksimalt på trening og oppnå målene jeg har satt meg er det veldig viktig med et godt Pre-Workout produkt.

Pre-Workout drikken One PWO fra Fitnessguru er virkelig til å anbefale. Den skal tas 30minutter før man er i fysisk aktivitet. One PWO er kalorifri, noe som vil si at alle som følger en diett kan bruke denne. Den er også fri for gluten og laktose, som gjør at den kan brukes av enda flere! Man kan velge mellom eple og cola smak, jeg er veldig fornøyd med cola smak. Den kan kjøpes her.

Noen som har prøvd Pre-Workout fra Fitnessguru? Hjemmesiden til Fitnessguru finner dere her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg