Exam’s coming up next week

God dag alle sammen. Nå ligger jeg i sengen og ser på Supernatural. Har blitt helt avhengig av serien igjen, jeg anbefaler virkelig å se den! Denne helgen har jeg ikke vært helt i form, så jeg har omtrent bare vært hjemme. Jeg har øvet litt til exam week, men finner ikke Social Studies boka mi, noe som er helt krise.

Sola skinner ute og jeg merker at sommerværet nærmer seg. Selv om det er en del vind ute har temperaturen blitt litt bedre. Gleder meg så utrolig mye til den kommende uken er over, da skal sommeren virkelig nytes! Bildet er tatt i går, jeg elsker å sitte ute med skolearbeid!

Skal dere noe morsomt i sommer?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg