Cardio en lørdagskveld

Så utrolig deilig det var å gå en tur ute nå. Jeg har tilbringt mesteparten av dagen i senga på rommet mitt og jeg skal si det var godt å komme seg ut litt. I hele dag har jeg følt meg sliten og lei, men å få på seg joggeskoa og gå ut døren hjalp virkelig på humøret. Det er ingenting som får meg i bedre humør enn å være i aktivitet. Gir en utfordring til alle mine lesere nå, ta på dere skolene, gå ut og nyt kvelden! Ingen dag blir bedre enn hva du selv gjør den til.

Tar du utfordringen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg