En regnværsdag

God mandag alle sammen! Nå har jeg nettopp kommet inn hos mamma etter en utrolig lang dag. Jeg pendlet til og fra Sande til Sandefjord i dag og det merkes. Er så utrolig slitsomt å ta tog og buss til skolen, så jeg er kjempeglad for at jeg bor i sandefjord til vanlig. Denne uken skal jeg være hos mamma, så jeg pendler resten av uken. Det var faktisk deilig å ha skole igjen i dag. Hadde en engelsktest i første time for å se om vi kommer til å få English A eller English B når vi starter IB programme. Jeg satser på mindre jobb neste år så jeg håper virkelig jeg får English B. Etter testen dro jeg på Stamina for en treningsøkt, var kjempedeilig å trene igjen, og i dag var det tid for leg day. Leg day er det beste jeg vet!

Været er ikke like fint her som i Lyon, men litt regn skader ikke.

Hvordan har deres dag vært?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg