Innkjøp fra Lyon

Jeg hadde aldri trodd at jeg kom hjem med et så lite innkjøp fra Lyon. Jeg fant overraskende lite jeg hadde lyst på og kjøpte vel egentlig nesten bare ting jeg føler at jeg trenger. Jeg har blitt helt avhengig av shakere, samlingen min begynner å bli stor nå, men det er så morsomt med nye farger! Jeg kjøpte også en lang cardigan, navlepiercing og sminke. Leppeskrubben nedenfor fra lush luker helt himmelsk, anbefaler dere å kjøpe den. Jeg har bare lyst til å spise hele boksen, jeg har i lukten bubblegum. 

Hva syntes dere? Kjenner dere til noe?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg