Lyon har vært helt fantastisk

Hei! Jeg venter på bildene fra de siste dagene i Lyon tatt med kameraet til ei venninne. Bildene nedenfor er tatt med iPhone. Deler de andre bildene med dere når jeg har fått de.

Nå ligger i senga og er utrolig slapp. Jeg kom hjem igjen fra Lyon natt til i går. Jeg har hatt en superfin tur, og kommet hjem med mange fine minner. De siste dagene var stressende og jeg var så sliten at jeg ikke orket å blogge. Så jeg tenkte jeg kunne skrive litt om hva vi gjorde på Torsdag og Fredag.

Torsdag dro vi på et museum hvor det var maleriutstilling, skulpturer og mye historie. Vi var der rundt en time før vi dro på et marked og hadde en koselig piknik i parken etter det. Parken heter Parc de la Tête d’Or og er den fineste parken jeg noen gang har vært i. Etter dette dro vi på en liten båttur. Vi fikk litt fritid senere på dagen og på kvelden kledde vi alle oss fint for en koselig middag. Siste kvelden var derfor helt super!

På fredag startet vi dagen med et matkurs før turen gikk hjemover til Norge. Vi lærte mye på matkurset og lagde kjempegod mat. Den franske osten vi brukte derimot, er jeg ikke noe begeistret over, så når jeg kommer til å lage den maten dropper jeg definitivt osten. Noen av oss satte oss på Cafe etter matkurset og koste oss de siste timene i Frankrike. Flyturen hjem gikk kjempebra og jeg skal definitivt tilbake til Lyon.

Har noen vært i Frankrike før? Ikke sant det er herlig der?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg