Ut i solen

God dag! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha gått en tur ute i det fine været. Endelig er bloggmotivasjonen på topps og det er mye som skjer fremover. Gleder meg til å dele det med dere.

I dag har jeg egentlig bare gått en tur, men tenker å fortsette dagen ute i solen. Senere i kveld må jeg pakke, for i morgen tidlig reiser jeg til Lyon. Jeg reiser sammen med de fra franskklassen min og det kommer til å bli en kjempebra tur! For noen uker siden var jeg også i Ungarn på klassetur, men det kan jeg fortelle om en annen gang.

Jeg ville bare inn å si at jeg er tilbake på bloggen og denne gangen skal jeg bli!

Ønsker alle sammen en super dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg