Best buddy weekend

Da er det siste søndag i advent og fire lys skal tennes. Det vil si at Desember snart er over, vi må virkelig nyte den siste tiden nå. Jeg virkelig elsker jul! Som jeg har sagt før, det er nå vi skal tenke ekstra over det vi har, og gjøre det vi kan for at alle skal ha det bra. Det er dette som er viktig. Det er nå vi skal gi av oss selv, vise våre sterke verdier og gjøre det beste for andre. Jeg har forresten noen gode nissegjerninger som skal gjennomføres på tirsdag, jeg deler dette med dere når de er gjennomført.

I går dro jeg forresten til Silje og det var utrolig koselig å se henne igjen. Jeg tok toget hjem til sande i dag tidlig. Vi har jo møttes et par ganger siden språkreisen nå, men likevel føltes det så lenge siden! Vi klikker så bra, det er godt å ha en så god venn som hun. Vi har samme humor, samme smak og vi tenker til og med det samme. Det er merkelig det der, men av og til klikker det bare veldig bra mellom folk. Planene for Las Vegas er allerede lagt, når vi er 21 år drar vi tilbake og tar over byen!

Jeg har også stripet håret mitt for et par dager siden, forteller dere mer om dette senere!

Dere får ha en super kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg