Nyt hver eneste dag

God kveld alle sammen. Nå sitter jeg i stua og venter på at Jul på Månetoppen skal starte. Jeg elsker å se på juleserier, det er absolutt noe man aldri blir for gammel til! Jeg burde vel egentlig sitte å øve til norskeksamen jeg skal ha i morgen, men jeg kjenner meg selv. Jeg tar det som det kommer og gidder ikke bry meg mer enn nødvendig. I dag har jeg bare ligget i senga og ikke gjort noe.

Det er jul folkens! Det er denne tiden vi gleder oss til, det er disse dagene vi teller frem til juleaften, det er nå vi skal sette pris på alt vi eier og har. Virkelig, alle sammen må nyte desember. Jeg elsker jul, men i det siste har tankene mine bare gått i skolearbeid og trening. Jeg har seriøst null julestemning, dette må det bli slutt på. Nå skal jeg nyte hver eneste dag. Det er ikke vits i å bekymre seg lenger.

 

Kos dere!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg