Jeg forlot hjertet mitt i California

Er det noe jeg virkelig vil tilbake til så er det dagene før jeg dro til California. Jeg var så full av forventninger og håp. Jeg skulle oppleve California på fire uker, jeg skulle ta fly helt uten foreldrene mine, jeg skulle være borte fra Norge i en hel måned. Språkreisen var helt fantastisk, jeg kan virkelig ikke beskrive det engang. Språkreisen er det beste jeg har investert i noen gang. Jeg har fått venner for livet, minner for livet og sitter igjen med følelsen at jeg skal tilbake. Jeg skal til California igjen.

Når jeg blar igjennom bildene i galleriet får jeg så lyst til å dra tilbake igjen. Tilbake til sol, venner, stranden, Hollywood, Target og menneskene. Long Beach er det fineste stedet i verden, absolutt. Amerikanerne er så herlige at det går ikke ann, Amerika er ubeskrivelig. Alle er så koselige og alt er så fint. Jeg har opplevd verdens fineste land og vet at jeg skal tilbake.

Det er rart det der, jeg følte meg hjemme de fire ukene. Nå føler jeg meg som en fremmed i mitt eget land, lille Norge. Jeg har så lyst til å ta med familien min dit, vise dem California. Få de til å forstå hva jeg mener, at det er så fantastisk. Jeg forlot hjertet mitt i California, og der blir det for alltid.

Noen andre som syntes California er fantastisk?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg