vært på latsiden

Heii og god morgen! Jeg har ikke vært på bloggen på en stund grunnen til det er at jeg har hatt utrolig mye å gjøre de siste ukene. Jeg har hatt fremføringer, prøver, innleveringer og det har rett og slett blitt litt for mye oppå det hele. Jeg har tatt telefoner hit og dit, gjort alt jeg kan for å prøve å skaffe meg stipender og legater til USA. Der har jeg ikke lyktes, så jeg måtte desverre takke nei til plassen min i går. Det er noe av det mest vanskeligste jeg har gjort i hele mitt liv. Men jeg får gjøre det beste ut av det, og har derfor kommet frem til at jeg heller får reise mye i de feriene som kommer. Så jeg skal heller sette av litt penger i måneden, som skal inn på en konto til sparing for universitet.

Når det kommer til trening så har jeg ikke trent på ni dager, det er helt utrolig å tenke på. Har hatt så mye å gjøre at jeg ikke har tatt meg tid til trening, men nå starter jeg igjen og nå skal jeg virkelig kjøre på. Snart begynner forresten eksamenene også, jeg gruer meg sinnsykt. Etterpå har jeg en legetime, også får jeg ta en treningsøkt senere i dag. Vi snakkes!

Noen andre som har det slik i blant? Hva har dere gjort?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg