2015 – jeg klarer nesten ikke å vente

Jeg kjenner at det er utrolig vanskelig å gjennomføre dagene for tiden. Jeg utålmodig og vil at tiden skal gå. Jeg føler at motivasjonen for skole er bra, men det er liksom det at jeg skal gjøre så utrolig mye spennende neste år. Hvordan jeg skal klare alt er en helt annen sak. Jeg tenkte at jeg kunne vise dere hva jeg ser frem til, jeg elsker å lese slike innlegg selv.

April 2015:

Ungarn – Den første uken April skal jeg med skolen til Ungarn hvor vi i forbindelse med skolen skal til en camp(Bator Tabor) for kronisk-syke barn. Dette er en sommercamp hvor de som har vært syke/er syke kan komme seg litt bort og finne på noe sammen med andre. Vi holder nå på å samle inn penger til denne campen som vi skal gi til dem, dette blir utrolig bra.

Solferie – Et par dager senere blir det mest sannsynlig en liten sydentur sammen med mamma, kjæresten hennes og Jenny Mari. Nå gleder jeg meg utrolig til en solferie, det er vel litt over et år siden sist solferie.

Sommerferie:

Romania – I sommerferien skal jeg den første uken til Romania i forbindelse med skolen. Vi holder også på å samle inn penger til dette prosjektet som vi skal levere når vi kommer ned dit. Her skal vi være i en uke å bygge hus. Vi kommer også til å få litt fritid slik at vi får sett litt av Romania, men hovedsaklig skal vi bygge hus.

Finland – I Juli skal jeg og noen fra ECT Eagles delta på gymnaestrada i Finland. Dette er verdens største gymnastikkstevne, men vi er det første cheerlaget som har fått forespørsel om å være med. Dette blir utrolig morsomt! Dette er ikke en konkurranse, men en oppvisning hvor omtrent 20.000 utøvere fra ulike land skal delta.

September 2015

New York – I September er det klart for skolestart på EF Academy i Thornwood som er i New York state. Jeg gleder meg utrolig mye og denne dagen har jeg sett frem til i mange år. Skolen starter 2. September og jeg kommer dagen før skolestart. Endelig har jeg en plan.

Det er mulig det blir en liten tur til Frankrike med språkklassen også, men dette vet jeg ikke enda. Om vi skal på språktur er det ikke sikkert at jeg skal dra siden det er så mye som skjer. Mere info om alt jeg skal kommer når det nærmer seg, en ting er sikkert og det er at 2015 kommer til å bli et supert år!

Noen som skal ut å reise? Hvor skal dere?

2 kommentarer
    1. Du har mye supert å se frem til, er verdt å glede seg til!:)
      Jeg skal til Oslo på One Direction konsert, språkreise, også blir det muligens en tur til Amsterdam med jentegjengen i høstferien!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg