TV slave

Hei! I dag kan jeg faktisk skryte på meg og si at jeg har trent. Vi hadde noen fritimer midt i skoledagen i dag så da benyttet jeg sjansen til å trene. Det var utrolig deilig som vanlig og jeg fikk avtalt veiledningstime med Stamina som jeg skal ha på mandag. Det er så mye forksjellige utstyr jeg ikke vet hvordan jeg bruker der, så det lønner seg nok.

Jeg fikk forresten tilsendt noen produkter fra Fitnessguru for en stund siden som jeg skulle prøve ut og jeg er utrolig fornøyd. Jeg kommer til å skrive et innlegg om dette snart, så det er bare å følge med. Om noen av dere er veldig interessert så finner dere nettbutikken deres HER.

Så nå ligger jeg egentlig bare her på sofaen og slapper av, får vel hoppe i dusjen før Hotel Cæsar begynner. Jeg har forresten begynt å se veldig mye på TV etter jeg flyttet ut, endelig!

Hva har dere gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg