Norwegian Open 2014

I går tok jeg toget til Skedsmohallen for å se på cheerlaget jeg var en del av før. De gjorde det utrolig bra til tross for at det var deres første konkurranse i Premier kategorien. De fikk en velfortjent 3.plass. Det var veldig rart å sitte på tribunen i går, jeg er jo vant til å stå på matta selv. Jeg savner nervene de få minuttene før man går på matta, jeg savner å stå hele rutina, samholdet på laget og absolutt alt. Jeg savner cheer så utrolig mye og kommer nok til å starte på dette når jeg flytter til New York om jeg har mulighet.

Noen andre som var der og så på?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg