Tirsdag Trening Skole

Heii, nå har jeg nettopp kommet hjem etter en lang dag. Jeg har laget middag og nå sitter jeg egentlig bare og slapper av. Vi hadde noen fritimer på skolen i dag, så jeg brukte de til trening. Like greit å trene da enn å kaste bort tiden på å gjøre ingenting. Da kjørte jeg det samme programmet som vanlig som jeg skal bruke frem til 16. November. 5minutter løping, styrke i en time og uttøying. Uttøying er utrolig viktig og jeg tøyer som vanlig ut ti minutter. Var innom å hentet en pakke på posten etter skolen, tenker å vise dere hva det er i morgen. Dagene går som regel til skole og trening, jeg kommer hjem sent hver dag og er alltid sliten. Beklager for at jeg har vært på latsiden når det kommer til bilder i det siste, jeg lover at jeg skal bli flinkere! Dere kommer fremover til å lese mer om trening og hverdag, håper dette er noe som vekker interesse for noen av dere. Jeg blir iallefall veldig glad om dere kommer til å fortsette å stikke innom bloggen min. Det er dere som gir meg motivasjon.

Har ikke fått tatt noen ordentlige bilder i dag, så dere får nøye dere med dette i dag.

Hva har dere gjort i dag? Hva bruker dere fritimene deres på?

3 kommentarer
    1. Om du har noen tips til å holde treningsmotivasjonen oppe og noen tips for gode øvelser man kan gjøre hjemme så vil jeg gjerne lese om det! 🙂 Utrolig fin blogg!:)

    2. Idag sov jeg litt lenge, trente litt styrke, spiste en god lunsj også gikk jeg på besøk til svigerinnen min sammen med kjæresten min 🙂 Har også fått pakket inn resten av julegavene idag, skrevet julekortene ferdig så nå er alt klart til desember her 🙂 Godt med trening, å det er bra å bruke fritimene sine til dette =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg