Treningsklær

God kveld alle sammen! Nå er leksene halvveis gjort og jeg har vært på røde kors i dag. Vi dro til svømmehallen med barnegruppen og det var utrolig koselig. Ble litt bedre kjent med disse barna og det er bare bra. Vi er sammen annenhver mandag, så det er ikke annet enn koselig. Jeg har spist middag og føler meg egentlig ganske klar til å legge meg. Blir nok ikke sent på meg i kveld tenker jeg.

Måtte en tur innom nelly.com i stad og så at de har fått utrolig masse fint treningstøy! Derfor matte jeg bare dele dette med dere og jeg anbefaler at alle sammen tar en titt. Jeg tror jeg bestiller noe herfra når jeg får litt mer penger på kortet, nå for tiden er jeg ganske så blakk.

Skal lage meg litt kveldsmat nå, også får dere kose dere masse i kveld!

Sports-bh HER, t-skjorte HER, treningstights HER

Sko HER, treningstights HER, flaske HER

Hva syntes du? Mye fint?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg