Worth it? Absolutely

Jeg håper alle der ute har hatt en kjempefin dag! Jeg dro rett til Stamina etter skolen i dag og det var utrolig deilig. Jeg har begynt å komme ordentlig i gang med treningen nå, men trener hva jeg vil frem til jeg får coach i November. Jeg forteller dere mer om dette når jeg har startet. Jeg har blitt skikkelig lat i det siste når det kommer til løping, det har bare blitt så fryktelig kjedelig! Jeg løper aldri noe mer enn fem minutter og jeg løper bare når jeg skal varme opp. Tror det er lurt om jeg setter av en trening i uken til løping, slik at jeg får trent litt kondisjon også. Jeg føler alltid at jeg får mye mer ut av dagen etter en treningsøkt.

Jeg tenker å begynne å blogge litt mer om trening fremover. Jeg vet jeg har vært veldig på latsiden når det kommer til bilder, men jeg skal bli flinkere. Nå skal jeg skrive over noen History notater også får dere ha en super kveld videre!

Jeg trenger også litt hjelp fra dere. Hva er dere interessert i å lese om på bloggen min?

4 kommentarer
    1. Jeg elsker trening og kosthold!:) Liker å se fram gang på andre og hvordan måte andre gjør det. Jeg selv er ikke så flink ppå bilder selv. Har litt teknisk problemer med å få lastet opp bilder 🙁 Jeg gleder meg til å lese mer om din trening og se mer trenings bilder, stå på du er flink 😀 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg