Sequin top

God kveld alle sammen. Etter skolen i dag var det rett på Røde Kors møte hvor vi hadde rebusløp for Bark som er barnegruppa. Er alltid så koselig å være med dem, det er virkelig en helt herlig gjeng! Vi spiste mat og spilte litt spill, ansvaret våres er jo å passe på at disse barna har det morsomt. Neste mandag vi skal møtes skal vi være i svømmehallen, så det blir spennende å se hvordan det kommer til å gå. Jeg og Kaia dro for å trene litt etter dette, før jeg måtte handle og ta bussen hjem.

På fredag før festen var jeg i byen mens jeg ventet på at Katharina skulle komme. Da jeg gikk inn på Kappahl klarte jeg ikke å la være å kjøpe denne fine toppen. Jeg har lenge letet etter en slik topp og da ble denne såklart min. Den koster 300kr på Kappahl. Følte jeg bare måtte vise dere denne, jeg elsker den!

Hva har dere gjort i dag? Hva syntes dere?

6 kommentarer

Siste innlegg