No excuses

Hei! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter at jeg har vært i butikken. Jeg trente i dag etter skolen, noe som er utrolig deilig. Jeg er så glad for at jeg endelig trives med treningssenter, det har jo vært en stor overgang fra cheerleading til Stamina. Jeg kjenner jeg savner å være sosial på treningene og å lære nye skills, men slik det ser ut nå kommer jeg til å lære mye fremover på treningsstudio også. Det har seg slik at jeg nå starter med Fitness snart, jeg skal forberede et innlegg til dere snart slik at dere får høre litt mer om dette. Jeg gleder meg kjempemye og spesielt til å se hva jeg kan oppnå! Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal lage middag, vi snakkes!

Noen andre som trener på treningssenter?

4 kommentarer
    1. Så sprek du er! Det høres spennende ut med fitness, gleder meg til å lese om det her på bloggen din!:)
      Jeg trener på et treningssenter som heter Impulse, her i Trondheim!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg