Bursdagskveld med jentene

Heii og god kveld! Hele helgen har jeg hatt problemer med internett på pcen så det er grunnen til at jeg ikke har fått blogget. I går kveld var jeg i bursdag til Joanne, som fylte seksten år I dag! Var utrollig koselig å se igjen alle jentene. Ser de ikke så ofte så det var utrolig koselig å være samlet igjen. I dag har jeg skrevet historien som skal være ferdig til i morgen, men jeg mangler enda en avslutning. Det er mye som skjer nå og det er mye jeg er veldig usikker på når det kommer til skole, men jeg oppdaterer dere når jeg vet mer hva jeg vil videre. Det har seg slik at jeg enda er usikker på om jeg skal søke uwc, ettersom jeg har en annen ide også. Dette kommer jeg mer tilbake til når jeg som sagt vet mer. Nå skal jeg skifte også skal jeg ut å gå en liten tur, klarne tankene litt slik at jeg kommer hjem og får fullført teksten. Her har dere noen bilder fra gårsdagen! Johanne er på bildet til venstre og bursdagsbarnet Joanne er på bildet til høyre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva har dere gjort i helgen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg