#Starbucksdate

God kveld alle sammen! Nå har jeg nettopp fått i meg en tacolompe hos mamma. Har hatt det kjempefint i dag! Jeg hadde to fag på skolen i dag, science og naturfag. Timene gikk kjempebra og jeg forstod alt vi gikk igjennom for en gangs skyld. Så tok vi buss opp til en hall for å ha gym hvor vi spilte 3 Pitch. Etter dette dro jeg hjem til meg før jeg tok toget med Gustav til Drammen. Vi gikk litt rundt, hadde starbucks date og det var utrolig koselig! Er så glad for at Starbucks har kommet til Drammen, men litt komisk må jeg si det er. Det var fullt av barn som tweetret, tok bilder og slikt der inne, kjempefascinerende å tenke på!

Nå må jeg starte med en Short story som skal være på totusen ord, jeg har ikke startet enda og har null inspirasjon. Dere får ha en kjempefin fredagskveld!

Hva gjør dere denne fine fredagen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg