Science forberedelser

Det er så deilig å endelig ikke være alene i leiligheten lenger. Jeg fikk med meg Fanny hjem i dag og vi har hatt det kjempekoselig! Etter skolen dro jeg rett på butikken for å handle litt og endte opp med å kjøpe en pose med risgrøt også. Det fristet bare så utrolig mye, og det var så godt! Etter dette møtte jeg Fanny i byen også tok vi bussen hjem til meg. Vi har lest på Science i hele dag siden vi har prøve i morgen, det er så godt å være to når man skal øve til prøver, det gjør ting så mye lettere! Jeg kjenner jeg er veldig stresset for morgendagen, det er så mye som skjer på skolen. Jeg tenkte jeg bare skulle inn å oppdatere litt, er ikke så mye spennende som har skjedd ellers, men dere får ha en kjempefin kveld! Her har dere et bilde av supersøte Fanny.

Fanny har forresten en youtube kanal, anbefaler alle å ta en titt. Hun lager kjempefine videoer om alt mulig, link til kanalen finner dere HER.

Hva har dere gjort i dag? Om det er noen flere der ute som har en youtube kanal, legg igjen en link så skal jeg sjekke den ut!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg