Den mest effektive måten å gjøre det på, er å gjøre det

Nå er leksene gjort, musikken er på og jeg ligger rett ut på sofaen. Jeg har absolutt ingenting å gjøre nå, det er veldig ensomt her hjemme nå som hun jeg bor med er på ferie. Geography prøven jeg hadde i går gikk forsåvidt greit, men er litt spent på hva karakteren blir. I morgen skal en lydfil leveres i fransken, og på torsdag skal jeg ha Science prøve og vi skal også analysere en novelle i norsk. Ikke nok med det, men til mandag skal jeg også ha skrevet ferdig en short story i engelsk. Jeg liker å ha mye å gjøre, men nå er jeg egentlig bare stresset.

I dag hadde vi noen fritimer på skolen så da tenkte jeg at det var like så greit å trene den tiden. Jeg tok en litt rolig treningsøkt i dag fordi jeg ikke følte for å ta i så mye i dag. Jeg var på gruppetime på Stamina i går og prøvde ut noe som heter Puls og Tabata, dette er absolutt noe jeg skal fortsette med! Jeg er utrolig støl i dag for å si det sånn. Dette var utrolig bra trening, i tillegg var det utrolig morsomt. Endelig begynner det å bli litt bedre å trene på treningssenter, nå liker jeg det faktisk utrolig godt!

Hva har dere gjort i dag? Har dere mye å gjøre for tiden?

3 kommentarer
    1. Så flink du er som får til å trene selv om du har mye å gjøre!! sitter med en bukse som det står work out på og drikker latte he he ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg