Effektiv søndag

God kveld alle sammen! Nå har jeg satt meg ned foran tven for å slappe av. Har vasket og ryddet leiligheten i dag med litt hjelp av mamma. Har handlet inn litt mat, så nå er kjøleskapet fylt opp av sunn og god mat. Nå fremover blir det mye trening og mer fokus på kosthold, for nå er det viktig. Skal fortelle dere litt mer om hvorfor når tiden nærmer seg Desember.

Jeg har geopgraphy prøve i morgen og lurer virkelig på hvordan den skal gå. Har ikke fått øvd noe fordi bøkene mine ligger på skolen, så jeg sitter med noen halvskrevne notater fra internett og prøver å gjøre det beste ut av det. Er utrolig sliten, så skal ikke se bort ifra at det blir tidlig kveld for meg.

Har forresten aldri smakt på Cottage Cheese før, men jeg følte for å prøve det ut i dag og utrolig nok like jeg det. Det kommer nok til å bli mye brukt fremover, sunt er det også!

HVA SKAL DERE I KVELD?

4 kommentarer

Siste innlegg