Lady Gaga konsert

Nå er frokosten på bordet og jeg er utrolig sliten etter gårsdagen. Var hjemme fra konserten i ett tiden etter en ganske så lang togtur hjem. Telefonen min hengte seg opp så jeg fikk jo ikke ringt hjem, men de kom heldigvis og hentet meg på togstasjonen da jeg kom. Dagen var kjempefin og jeg møtte Tirill i Oslo noen timer før konserten startet. Vi kikket litt i butikker, spiste og såklart måtte vi ha en yoghurtis. Vi tok bussen til konserten og jeg er kjempeglad for at jeg ble med. Konserten var kjempebra, Lady Gaga ga virkelig alt! Var bare litt synd jeg ikke klarte å synge med på alle sangene, men til min fordel kom også de gamle sangene “Pokerface” og “Bad Romance” også.

Om det er noe jeg må kommentere er det virkelig antrekkene hennes. Jeg skjønner ikke hvordan det går ann. Hun gjør alt med stil og kostymene hennes bare skriker “Gaga”. Hun er virkelig en person jeg ser opp til nå, hun viser virkelig hvordan det skal være, man skal tenke på seg selv og gjøre det man selv vil, med måte såklart. Hun er en stor inspirasjon for mange, og etter i går ble hun en stor inspirasjon for meg.

Det var kjempekoselig å se igjen Tirill. Jeg har ikke sett henne siden vi sa farvel i California på språkreisen i August. Jeg har savnet henne kjempemye så det var kjempefint å se henne igjen. Vi har allerede planlagt å møtes om ikke så alt for lenge, og jeg ser virkelig frem til det allerede! Var veldig trist å se hade igjen, og nå er hun på vei hjem til Nord-Norge.

Dere får ha en kjempefin dag, jeg skal gjøre litt lekser og jobbe litt tenker jeg. Kos dere masse!


Beklager dårlig kvalitet, men bildene er tatt med iPhone.

Noen som var på Lady Gaga konsert?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg