Herlig lørdag

God dag kjære lesere! Nå har jeg fått fikset på designet, endelig litt forandringer! Er så utrolig mange fine gratisdesign ute på nettet og de som lager disse er så flinke. Jeg har fått unnagjort litt ferielekser i dag, så det er godt. Nå hører jeg på She Moves av Alle Farben, denne sangen gjør meg i godt humør! Snart blir jeg hentet av kjæresten til pappa også skal vi på fotballkamp hvor godset skal spille. Gradene har bikket 20 nå, så dagen blir helt topp! Dere får kose dere masse i dag.

Hva skal dere i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg