Vi vil ha dyrepoliti i Norge NÅ!

Skjermbilde 2014-07-24 kl. 16.24.47

Som noen av dere sikkert vet er jeg veldig opptatt av hvordan dyr skal ha det. Jeg mener at dyr stiller på lik linje som oss mennesker og jeg prøver å gjøre alt jeg kan for at de skal ha det så bra som mulig. Nå har det jo seg slik at jeg kan ikke gjøre så mye alene, derfor trenger jeg og alle dyrene virkelig deres hjelp. Saken er nå at lørdag 4.oktober skal det være en markering utenfor stortinget i Oslo for å sette press på regjeringen om å øke dyrs rettsvern og etablere et dyrepoliti. Dette er en utrolig god sak som alle kan være med å delta på. Så for alle som er interessert er det bare å møte opp utenfor stortinget lørdag 4.oktober, klokken 16:00.

For dere som er ekstra engasjert og vil gjøre noe ekstra denne dagen er det bare å sende en mail til [email protected]. Jeg sendte mail og lurte på om jeg kunne hjelpe til på stand, så jeg kommer til å dele ut brosjyrer og slikt. Absolutt alt dere gjør er med på å hjelpe, vær så snill å delta!

Mer informasjon om denne markeringen finner dere på facebooksiden til arrangementet. Dere kan trykke HER for å komme inn på siden. Dette er en veldig god sak, anbefaler at alle som har mulighet møter opp denne dagen!

Noen som har tenkt seg på denne markeringen? Hva tenker dere om å etablere et dyrepoliti i Norge?

8 kommentarer
    1. Vold mot dyr er motbydelig, det er noe som aldri skal skje! Vi må forhindre all mulig unødvendig vold mot dyr, og det kan vi gjøre med et potensielt dyrepoliti.

    2. Jeg har gått rundt med brosjyrer i postkasser til folk mom dyrepoliti som jeg har fått fra NOAH. Jeg syns absolutt det trengs dyrepoliti i Norge, at dyrene skal bli mer sett og at de får de rettighetene de har!

    3. Het enig! Er det noe jeg tror vår tid (i hele verden) kommer til å bli kritisert for i vår ettertid så er det dyreholdet vi praktiserer, er så lite greit og trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg