EF reunion

Heii kjære lesere! I helgen var jeg på reunion med EF. Var utrolig koselig å se igjen alle sammen fra språkreisen, men det var synd ikke alle kom for det var en del folk jeg savnet der! Jeg dro inn til Oslo tidlig på dagen for å møte herlige Silje. Har savnet henne kjempemye, Silje er den jenta jeg ble best kjent med I California og vi er så like på mange måter. Var kjempegodt å se igjen jenta mi! Blir ikke lenge før vi møtes igjen, vi bor jo bare en liten busstur unna hverandre. Selveste opplegget til EF på reunion ble jeg skuffet over, men det viktigste av alt var jo å se igjen alle de gode folkene. Har savnet de kjempemasse, er så rart hvor nærme man blir hverandre når man har vært et slikt sted. Vi var jo som en liten familie når vi var der borte.

I går var jeg hjemme fra skolen siden jeg ikke følte meg så bra. Når jeg da klarte å forsove med på morgenen I dag var jeg ikke særlig happy, jeg stresset til alle kanter for å rekke bussen til skolen. Jeg hadde et kvarter på meg og er imponert over at jeg faktisk klarte det. I kveld skal jeg sette på to vekkerklokker, den værste følelsen er virkelig å forsove seg, man våkner rett og slett opp i sjokk. Vi hadde fire timer fri på skolen i dag, noe som bare er utrolig kjipt. Jeg dro hjem for å lage meg middag og dro for å trene. Nå har jeg drukket en halv liter med Soyamelk choco, tror faktisk jeg skal begynne på et glass til. Det er så godt!

Jeg har forresten også farget håret mitt brunt og er utrolig fornøyd. Ble litt lei av det blonde også syntes jeg brunt er mye finere om vinteren. Beklager for dårlig kvalitet på bildene, men måtte forstørre bildene siden jeg tok de med iPhonen.

Noen som har vært på reunion med EF? Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg