Sandefjord livet

Heii kjære lesere! Nå er det lenge siden siste innlegg ble postet. Jeg har flyttet til Sandefjord, kommet godt i gang med skolen, blitt veldig godt kjent med folk fra skolen og er utrolig glad for at jeg deler leilighet med ei jente som heter Cherry. Forrige uke var den første uka vi tilbringte i leiligheten og vi har fått det ganske koselig nå. Kommer til å vise dere mer av leiligheten når alt er ferdig. Vi lager så mye god mat at det er helt utrolig, ingen studenter skal ha det slik.

Jeg har sluttet på cheerleadinga i Hokksund nå og det er første trening for meg på nytt lag til onsdag. Da skal jeg prøve meg på Panthers og føler jeg at det går greit kommer jeg til å fortsette der. Er utrolig leit å tenke på at jeg ikke lenger går på Eagles.

I stad hadde jeg skole til fem, og når jeg kom hjem lagde jeg og Cherry mat sammen. Vi bestemte oss for å trene sammen i dag og løp ned til sentrum som er 4,3 km, så trente vi en halvtimes tid på Stamina før vi tok bussen hjem. Skulle gjerne jogget hjem igjen også, men det orket vi ikke. Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal spise kveldsmat, fikse jobbsøknader og gjøre lekser. Dere får ha en super kveld videre!

Jeg tok forresten navlepiercing på Lørdag, er overlykkelig! Har lenge hatt lyst til å ta det men har aldri fått meg til å gjøre det. Noen som har noen tips til meg når det kommer til trening og piercing? Merket at det var veldig ubehagelig å trene mage i dag.

Hva har dere gjort i det siste?

6 kommentarer

Siste innlegg