Preliminary

God kveld alle sammen! I dag har jeg begynt å flytte inn i leiligheten i Sandefjord. Jeg fikk kjøpt inn litt mat så jeg har noe å spise på de neste ukene. Skapet mitt hos mamma er nå tømt og i leiligheten finnes det ikke skap med nok plass. Jeg fylte opp skapet mitt i stad, og jeg har over halvparten av klærne igjen. Nå har jeg virkelig et stort problem, jeg må få kjøpt kommode eller noe sånt etter hvert. Min første natt i leiligheten blir i morgen fordi jeg har enda noe mer som må fikses hos mamma først. Det blir så deilig å slippe pendling til skolen fremover, bare etter et par uker kjenner jeg at jeg har blitt rimelig lei allerede.

Nå sitter jeg å leter etter bysykkel og pyntegjenstander på nettet. Er så spennende å flytte ut, har gledet meg så lenge til dette! Bilder og slikt av leiligheten får dere se når vi har kommet litt i orden og innlegget om flyttingen kommer også da.

Jeg lengter virkelig tilbake til USA nå. Jeg kjenner at jeg savner sommerklær, sommer og sol. Jeg savner skjørt og korte topper, jeg savner stranden og den gode maten. Det kan ikke bli lenge til neste ferietur nå, jeg kjenner at jeg må bort allerede.

Hva gjør dere for tiden? Syntes om bildene?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg