Effective sunday

Heii! God kveld alle sammen, er dere klare for en ny uke i morgen? I dag har jeg virkelig vært effektiv! Startet dagen med en gåtur opp til Fjellskar med mamma og kjæresten hennes. Det var veldig koselig, for når vi kom opp til ei hytte som broren til kjæresten til mamma eier fikk vi noe å spise og drikke. Vi satt der et par timer før vi ruslet ned igjen og hentet pizza på Pizzabakeren. Altså, jeg har hatt det kjempebra i dag! Litt senere på ettermiddagen øvelseskjørte jeg et par timer og kan faktisk si at jeg føler meg trygg på veien nå. Ser virkelig frem til dagen jeg får lappen, uheldigvis er det enda en stund til.

Denne uken som kommer nå må jeg virkelig planlegge godt. Jeg må få pakket alt siden jeg flytter ut til helgen, det blir så godt å få alt i orden. Jeg har tre treninger denne uken og skole hver dag. Det er virkelig så mye jeg må få gjort, og i tillegg blir det nok noen lekser også. Pendling blir det til og fra skole, pluss til og fra trening. Jeg må vel på et eller annet vis få tak i en bok hvor jeg kan skrive og planlegge ukene fremover. Det er mye som skjer og mye som skal gjøres. Jeg kommer nærmere frem til dette, men skolen jeg går på krever en del hjemmearbeid. Jeg elsker linja jeg har valgt, og skolen er helt perfekt for meg! Nå skal jeg høre på litt musikk før jeg skal pakke sekken min og legge meg.

Natta søte dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg