Las Vegas og hjemreise

Heii, nå har jeg kommet hjem fra språkreisen. Skal si det var godt med Norvegia på brødskiva og et glass tine melk ved siden av! Jeg har hatt det superbra på språkreise og tenker å skrive et innlegg om hva jeg syntes litt senere denne uken. Reisen til Norge har vært utrolig lang siden vi ikke rakk flyet vi skulle ta videre fra London, så det ble en dag med overnatting i London noe som var litt kjipt siden de fleste egentlig bare ville hjem. Jeg har kjøpt utrolig mye fint og det kommer i eget innlegg senere. Nå tenkte jeg å skrive litt kort om Las Vegas turen!

Den siste helgen i California reiste vi til Las Vegas. Bussturen fra Long Beach til Las Vegas tok seks timer og på veien til stoppet vi på Outlet. Vi var på et outlet tidligere i språkreisen og det er superbillig og virkelig til å anbefale. Her finner man masse merkeklær til en billig pris, så jeg brukte de siste pengene mine på det. Hotellet vi bodde på var kjempefint, god frokost og kjempefine hotellrom. Hotellet lå veldig nærme The Strip, hvor vi var en tur både på Lørdag og Søndag. Jeg handlet ingenting der siden jeg allerede hadde brukt opp pengene mine, men det var mye fint å se! Det var kjempefint, kjempefine hoteller og mye å se på. Jeg ble litt skuffet over Las Vegas, for jeg visste ikke at det var så lite. Las Vegas er liksom bare en liten klump med mye rart i en stor ørken. Det var veldig varmt og på kvelden når solen hadde gått ned var temperaturen oppe i førti grader. Vi var også inne på Ceasars Palace som er et hotell kjent fra The Hangover, utrolig fint hotell!


Hotellet vi bodde på

Senere på kvelden dro vi til et 300 meter høyt tårn hvor vi skulle spise middag og være i noen timer. På toppen av dette tårnet er det noen karuseller, så vi endte opp med å ta noe som lignet en SpaceShot på toppen av tårnet. Utrolig god utsikt og kjempemorsomt! På denne turen ble jeg kjent med noen utrolig herlige jenter, synd det gikk mot slutten av reisen. Vi dro også en tur til Las Vegas skiltet og jeg ble overrasket over hvor lite dette skiltet egentlig er. Las Vegas turen var utrolig spennende og det er greit å ha vært der en gang. Om jeg skal dit igjen må det være når jeg er over 21, da er det nok litt mer å finne på.


Herligste Tirill

På Søndag dro vi hjem fra Las Vegas, og mandag var det avreise til Norge. Vi tok et tidligere fly enn den andre gruppen, så vi måtte si hade til den andre gruppa. Dette var kjempefælt og helt forferdelig. Man blir så glad i folk! Vi tok først et superfint fly til London som tok ti timer, men når vi kom til flyplassen ble det forsinkelser. Flyet som var på Gaten vi skulle til hadde enda ikke kjørt fordi det var noen på det flyet som trengte ambulanse. Det tok derfor en halvtime før vi fikk ny Gate og det gjorde at vi akkurat ikke rakk flyet vårt som skulle gå fra London. Vi kom frem to minutter etter Gaten hadde stengt så det var utrolig rart at flyet ikke ventet på oss. Så da ble det en overnatting på Hilton ved Heathrow Airport. Var veldig kjipt ettersom vi hadde sett veldig frem til å komme oss hjem, men en dag til sammen med gruppa var kjempekoselig. Vi tok flyet hjem dagen etter, og det var utrolig trist å si hade til gruppa! Nå er jeg i Norge igjen, og det er litt deilig det også!

Flyturen hjem var utrolig bra, vi fikk gjort det beste ut av flyturen for å si det sånn! Masse latter. #KuleSanderigultskjorte #Kulemegigrågenser

Har virkelig fått noen supre venner der borte! Savner alle sammen helt utrolig mye! Loveuu

Noen som har vært i Las Vegas før? Hva syntes dere?

4 kommentarer
    1. Jeg har vært i Vegas, men er nok ikke like moro å være der om man ikke er over 21år og med en god gjeng venner, så du burde dra tilbake senere i livet også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg