Life in Cali

Lokal tid: 23:03 Norsk tid: 08:03

Heii dere! Siden sist er det utrolig mye som har skjedd og jeg har hatt det kjempefint! Spanskene, italienerne, franskmennene, danskene og alle de andre dro hjem på mandag. Nå er det bare norske igjen på Campus og folk som bor her nede har begynt å komme hjem fra ferie for å være klare til skolestart. Vi har gjort utrolig mye gøy denne uken og vi norske har fått et mye bedre forhold til hverandre! Jeg skal hjem om fire dager, så resten av tiden i California skal bare nytes! Vi har hatt dager hvor vi har ligget på stranden, handlet mye, spist masse pannekaker, vært i San Francisco, Beverly Hills, vi har vært igjennom en EF graduation, jeg og Maia har vært på baseballkamp her i nabolaget og i dag har vi vært utenfor Disneyland og handlet. På Tirsdag var vi på stranden i Long Beach på Outdoor Movie. Det er noe av det mest koseligste jeg har gjort her nede hittil, alle amerikanerne og vi norske satt på stranden med snacks og så på Sixteen Candles. Filmen var så herlig, og vi var så heldige å få med oss et stjerneskudd på himmelen også. Var virkelig den herligste kvelden her nede hittil!

I går var vi litt på stranden i Santa Monica hvor vi faktisk så delfiner. Vi møtte noen Youtube kjendiser som filmet oss, så mest sannsynlig kommer vi snart på Youtube også, men morsomt var det! Dagen sluttet med shopping og middag, elsker Santa Monica. Det er andre gangen vi har vært der, og om jeg skal tilbake til USA må jeg innom Santa Monica! I dag har vi hatt karaoke her på campus, har hatt det utrolig gøy med en helt herlig gjeng! Jeg kommer virkelig til å savne alle disse gode menneskene og dette fine stedet. I morgen setter vi kursen mot Las Vegas hvor vi skal være til søndag. På mandag er det hjemreise til Norge, noe jeg ser veldig frem til nå. Det blir godt å komme i gang med treningen igjen, møte de fine vennene mine, mamma, pappa og familien. Jeg trodde ikke jeg kom til å savne de så mye, men jeg kjenner at det skal bli godt å se alle sammen. Det ligger noe i det at borte er bra men hjemme er best. Nå skal jeg drikke opp pepsien min før jeg skal fortsette å pakke kofferten min.

I San Francisco var vi på en liten båttur, handlet, spiste på Hard Rock Cafe, var innom Golden Gate Bridge og kikket på kjente steder.

Stranden i Santa Monica var kjempefin og det var så utrolig deilig å få noen timer med sol på kroppen!

I dag derimot har dagen gått til mat og shopping. Det er utrolig mye rart å smake på her, og som dere ser nedenfor kjøpte jeg meg Cake Pops i dag. Har aldri smakt det før og det var kjempegodt! Har forresten smakt på Hershey’s sjokoladen også, men den kastet jeg med en gang. Ikke godt i det heletatt, og jeg er ikke kresen.

Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg