CALIFORNIA

Lokal tid: 13:00 Norsk tid: 22:00

Heii og god dag fra California! Nå sitter jeg på rommet sammen med romkameraten min Maria, som jeg er så glad for å dele rom med. Det er kjempefint her, lederne er supre, rommene er kjempefine og været er på topp. Jeg reiste hit 07:55 i norsk tid på onsdag og 30 timer senere var vi fremme. Vi mellomlandet i London, hvor det utrolig nok ble tre timer med venting på flyet fordi det var noe feil med det. Dette var jo så typisk uflaks for vår del fordi vi endte med å ikke rekke flyet vi skulle ta videre til Los Angeles og måtte vente tre timer på et nytt fly på flyplassen i New York. På flyplassen i New York møtte vi Austin Mahone! Jeg kunne ikke tro mine egne øyne, så det ble et bilde med han og han var kjempehyggelig! Kvelden ble mye bedre for oss etter vi møtte han, og de ekstra timene var virkelig verdt det! Etter en lang flyreise var det deilig å komme frem, så det ble senga med en gang!


på flyplassen i NY

Første dagen her borte, som var i går var jeg utrolig sliten. Jeg hadde sovet litt på flyene dagen før men likevel var jeg kjempetrøtt. Det ble mye bedre etter vi hadde spist en god frokost og fått en omvisning i byen. Vi gikk innom Target, dette er definitivt en butikk som passer alle! Det er så billig og så mye å kjøpe! Jeg har det virkelig helt supert her, alt er som vi ser på film, rett og slett kjempefint! Vi fikk også litt fritid før vi hadde skole, skolen er forresten helt syk! Det er basseng her, idrettshall, bowling, butikker, Starbucks, cafeer, jeg er sikker på at hele skolen er større enn byen jeg bor i hjemme. Skoletimene er helt greie og lærerne er utrolig snille! Jeg og noen andre valgte å spise middag ute, så det ble en koselig kveld!


campuset

Nå er klokken ett her i Long Beach og vi skal gå for å ha skoletime. Derfor jeg ikke har så mange bilder er fordi telefonen min har vært tom for strøm, men jeg skal ta en del bilder i kveld! I kveld blir det disco, er litt usikker på om vi orker å dra siden vi enda er slitne etter reisen. Uansett så blir det nok en kjempefin kveld! Kos dere der hjemme i Norge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg