som å være hjemme igjen

God kveld. Nå har jeg nettopp vært nede i fryseren og hentet meg en lollipop. Jeg er utrolig sliten etter trening i dag, jeg er rett og slett helt skutt. Det var utrolig deilig å være tilbake i hallen, det var som å endelig komme hjem igjen. Vi stuntet litt i starten men alle endte opp med å gjøre masse forskjellig. Jeg brukte vel nesten hele treningen på turn og løping, nå er jeg helt utslitt. Jeg har savnet alle sammen utrolig mye, så det var kjempekoselig å se mange av de igjen. Jeg klarer ikke vente til høsten igjen, ny cheersesong og gjett om jeg skal fortsette. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å fortsette på Eagles, for om jeg bytter lag vil det aldri bli det samme igjen. Jeg føler virkelig at jeg hører hjemme på dette laget rett og slett, og sånn er det bare. Nå skal jeg faktisk pakke litt ting i kofferten, jeg får alltid lyst til å få ting unnagjort på kveldstid. Plutselig bestemmer jeg meg bare for å møblere hele rommet, er det fler som har det slik?

Går du på en sport? Andre som også er kjempeglad i laget sitt? 

4 kommentarer
    1. Sent på kveldstid/nattestid, helst etter at jeg skulle vært i seng, er da jeg er mest kreativ og effektiv! Hehe! 🙂
      Det er godt å ha et bra team! Det er ikke mye som slår det 😉
      Ha en fin dag! 🙂

    2. Jeg kan finne på mye rart på kveldstid, som å rydde i hele rommet – haha! Går ikke på en spesiell sport, men trener jo en del på studio da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg