happy saturday

Da er det lørdag allerede, og enda en uke er snart over. Sommerferien går så fort nå, og jeg føler at jeg ikke har fått noe særlig ut av den helt til nå. Kofferten min er halvveis pakket, jeg har lagt oppi noen kjoler til og må vel fjerne dem ettersom jeg ikke vil risikere overvekt. Jeg er enda usikker på hvilke sko jeg skal ta med, men tror ikke jeg tar med noen høye hæler ettersom de skoene ofte veier en del. Jeg kommer nok til å kjøpe et par Steve Madden sko tror jeg, de er så utrolig fine! Jeg har enda ikke kjøpt lader, fått klipt meg eller fikset alle pengene, men det er snart i boks. Vi kjøpte adapter med feil mengde volt, så vi må få kjøpt en som passer. Å reise til Amerika er ikke barebare, det er mye som må gjøres! Nå skal jeg snart pakke bagen før jeg drar til byen for å møte Kristine som jeg skal være hos til i morgen. I morgen blir det forhåpentligvis trening igjen, har savnet alle folka kjempemye. Har savnet følelsen av å komme på trening og bare glemme alt annet rundt seg. Det er slik når man går på cheerleading, den sporten kjennes virkelig inne i hjertet. Så spreke som utøverne våres er så har utøverne arrangert trening, så dette blir nok helt topp!

Trener dere i ferien?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg