turquoise été

Det er ingenting annet som skriker mer sommer enn sterke og varme farger. I det siste har jeg blitt helt forelsket i knalle farger og blander gjerne flere farger med hverandre. Farger gjør en så glad! Vi vet det er sommer når man ser en blå skyfri himmel, fargerike blomster, grønt gress og mat i de mest spennende farger. Solbrun hud, håret i hestehale, solkrem på og bikini på. Sommer er bare herlig, jeg har ikke ord. I dager virkelig humøret på topp og jeg kunne ønske jeg hadde det slik hver eneste dag. Jeg har bestemt meg for å se bort ifra alt det negative og bare fokusere på det som er positivt i livet. Ingen flere sure miner, ingen fæle dager, jeg skal gjøre det meste ut av dagene for man vet aldri når det er over. Bare en liten tankevekker til alle sammen.

Nå skal jeg forresten dra for å se på en visning i Sandefjord, håper virkelig dette går bra og at jeg slippe å tenke mer på å finne en leilighet. Dette må bare gå bra!

Ha en fantastisk smilende dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg