We’re overdosing

Heii. Nå sitter jeg foran pcen og synger på Pills N Potions av Nicki Minaj. Elsker virkelig Nicki, hun har altså greie på det hun driver med i motsetning til mange andre. Jeg har bare vært hjemme i hele dag uten å finne på noe særlig, men jeg har synget mye da. Jeg fikk meg selv til å trene litt i stad, så det ble litt styrke på meg. Jeg er så støl etter jeg trente armer og rygg på søndagen at jeg holdt på å dø i stad. Det var ikke planlagt at jeg skulle trene i dag så med en gang jeg stod opp gikk jeg selvfølgelig i dusjen. Etter at jeg gikk for å dusje for andre gang i dag etter jeg hadde trent litt spiste jeg mat og så på Drop Dead Diva. Dagene går så sakte nå, alt jeg gjør er å skype, spise, trene og se på serie. Jeg har en ting å si til dere, aldri begynn å se på en serie, da ender du opp med null liv. Du ligger inne i senga di hele dagen og drømmer deg bort. Deilig? ja, men smart? Nei! 

Hva går kvelden deres ut på?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg