Packing for California

Hei og god dag kjære lesere! I dag er det en uke til jeg reiser til Long Beach, derfor bestemte jeg meg for å komme i gang med pakkingen så fort som mulig. Jeg er nå omtrent ferdigpakket, mangler bare sminke, sko, håndkle, undertøy og slikt. Jeg har lagt ned syv forskjellige antrekk, tre bikinier og noe komfortabelt å gå med inne på campus samt. toalettsaker. Jeg kommer til å kjøpe en del klær i California så jeg ser ikke vits i å pakke ned mer enn det jeg har gjort. Noe av det jeg kjøper kommer jeg uansett til å bruke der borte, så for å spare mest mulig plass unngår jeg å ta med ting jeg egentlig ikke trenger. Jeg kjenner at det kribler i magen når jeg tenker på at om ikke lenge er det faktisk jeg som er i USA. Det er enda en del papirer jeg må fikse, også skal jeg ringe inn til EF for å dobbeltsjekke at jeg har SIM-kort i orden. Så nedenfor ser dere alle klærne jeg har valgt å ta med meg for fire uker i California, jeg kommer også til å reise i joggebukse og hettegenser med en håndbagasje.

Hva syntes dere om klærne jeg har pakket ned? Har dere vært på språkreise før?

6 kommentarer

Siste innlegg