slapp og lat

I dag hadde jeg planer om å møte Kristine, men måtte avlyse med en gang jeg kjente at jeg har begynt å bli syk. Jeg føler meg mye bedre nå, men har litt vondt i hodet noe jeg tror kommer til å gå over snart. Jeg har planer om å pakke litt i kveld, høre litt med de andre som drar om hva de skal pakke ned osv. Jeg føler at jeg bare snakker om språkreisen nå for tiden, men jeg gleder meg bare sånn. Har ligget i senga i hele dag og sett på Drop Dead Diva som er en serie jeg anbefaler alle sammen å se. Denne serien har gjort meg veldig interessert i advokatyrket, dere skal ikke se bort ifra at jeg er advokat i USA om noen år. Har dere forresten merket at det er så vanskelig å spise sunt i ferien, allerede til nå har jeg drukket et par glass brus og spist litt sjokolade. Regner med at det ikke bare er jeg som har det sånn, og når det kommer til trening ligger jeg litt etter der også. Jeg får vel komme meg tilbake til Netflix igjen, Drop Dead Diva venter..

Hva har deres dag gått ut på?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg