mye å gjøre

God dag alle sammen! Jeg overnattet hos Caroline fra i går til i dag og ble hentet i ellevetiden. Nå har jeg sett ferdig to episoder av Drop Dead Diva, spist frokost og tatt meg en lang dusj. Det er bare 16 dager til avreise mot trolig et av verdens vakreste steder, California. Før jeg drar er det enda mye som må gjøres, kjøpes og fikses. Jeg har enda ikke fått tak i en koffert, men jeg leter fremdeles. Noen som vet om noen billige kofferter til salgs som er litt store? Jeg tenker at jeg blogger om forberedelsene mine til turen denne uken slik at dere kan få se hva jeg skal pakke med og slikt.

I dag skulle jeg egentlig finne på noe med pappa, men han har enda ikke tatt telefonen. Nå må jeg virkelig rydde rommet her, moren min er faktisk helt ekstrem når det kommer til å rydde og vaske, selv om det bare er jeg som holder til på rommet mitt må det enda vaskes og ryddes tre ganger i uka. Jaja, er vel bare positivt får jeg tro. Mulig at jeg drar til Drammen en tur etterpå hvis jeg får tak i pappa, men sånn det ser ut nå så skal jeg ingenting i dag.

Hva gjør dere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg