Ingen dager er like

Heii og god morgen alle sammen! Nå har jeg nettopp spist frokost og jeg og Kristine er veldig slitne etter i går. Jeg møtte et par av de jeg skal reise med til Cali på VG-lista og senere på kvelden møtte jeg Kristine. Det ble litt stress ettersom begge telefonene ikke fungerte. Min var tom for strøm og Kristine hadde ikke nett. Jeg møtte heldigvis noen kjente som var så snille og hjalp meg med å få tak i henne så vi endte med å ta 00:11 toget hjemover til Drammen. Det var en veldig fin kveld, men så mange folk det var der! Jeg fikk helt sjokk når jeg så ei fra skolen min komme opp på scenen. Hun er utrolig flink til å synge og det var helt velfortjent! Er så utrolig misunnelig, hun fikk jo møte Isac og greier! Kristine har forresten sovet over og blir her kanskje til i morgen også. Ukene før jeg drar til California skal jeg utnytte, være med venner, familie og finne på masse i sande. Helt utrolig, men når jeg flytter til Sandefjord kommer jeg til å savne sande utrolig mye. Jeg har jo blitt så glad i alle sammen her. Ettersom telefonen min gikk tom for strøm i går ble det tatt lite bilder, men jeg slenger med et bilde fra fredag.

Var noen av dere på VG-lista i går?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg