Treningsklar

Heihei! I dag har vi fått vite standpunktkarakterene på skolen, tilsammen blir det 4,64 i snitt på meg. Jeg er ganske fornøyd med det, men skal prøve å fikse på noen karakterer. Nå er jeg på vei til trening, så jeg sitter å blogger fra mobilen. Kanskje jeg kan starte med dette når jeg ikke har pcen i nærheten, eller hva syntes dere? I dag er det siste trening for meg frem til Sommer Open som er på Lørdag siden jeg har eksamen på Fredag. På Fredag skal jeg se på en hybel i sandefjord, håper virkelig det går bra! Om jeg får meg hybel er nesten alt i boks, stipend kan jeg ikke søke før i slutten av Juni siden jeg skal gå på privatskole. Nå får jeg vel legge fra meg mobilen litt, det er rart hvor slitsomt det egentlig er å trykke på den hele tiden. Sola skinner og det er superfint vær ute, til dere som sitter inne å leser dette nå, gå ut og nyt været!

Vi snakkes senere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg