Sommer og stress

Hei alle sammen! Nå har jeg flyttet solsenga i skyggen og sitter med pcen på fanget og ser på noen episoder av Drop Dead Diva. Jeg får virkelig lyst til å bli advokat når jeg ser denne serien, yrket er så utrolig spennende og det skjer alltid noe nytt! Jeg har fått kastet i meg en Snickers is, men det er vel lov nå som det nærmer seg sommer. Humøret er på topp, men nervene til fredagen har kommet allerede. Det blir godt å få min første muntlig eksamen overstått, og jeg håper virkelig det blir i engelsk. I morgen får vi vite standpunktkarakterene i alle fag, blir spennende å regne ut snittet for i år! Jeg ønsker alle sammen en fin dag videre, det er en stressende tid og derfor blir bloggen lite pioritert. Vi snakkes! Jeg slenger med et bilde fra jeg hadde mørkt hår, vurderer veldig å farge det slikt igjen.

Glad for at det er sommer? Hva syntes du om fargen? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg