totusenogfjorten blir fantastisk

Hei! I dag har været vært helt supert her hjemme! Jeg har til og med rukket å bli solbrent. Jeg pleier aldri å bli solbrent her i Norge, men det ble jeg visst i dag. Jeg har søkt på litt jobber i sandefjord i dag og håper virkelig at jeg får svar fra noen. Om jeg skal klare med alene der nede og ha råd til alt jeg skal fremover så må jeg virkelig finne meg en måte å tjene penger på, alt er jo ikke gratis. Jeg har faktisk også blitt invitert med til en tur sammen med studenter fra SIS (skagerak international school) til Nepal i September. Det er en to ukers reise hvor vi blant annet skal se fjellene, hjelpe menneskene der nede med å bygge skole og vi skal oppleve en helt annerledes kultur. Jeg gleder meg utrolig mye, og depositum på turen må betales allerede neste uke. Så jeg må virkelig ha fokus nå, er så mye å tenke på når det kommer til penger fremover. Jeg har språkreisen, privatskolen, hybel, trening og turen til Nepal å se frem til. Dette er et helt supert år, dette året kommer til å bety så mye for meg! Jeg kommer til å fortelle mer om Nepal turen når det nærmer seg, så  jeg må legge fokuset litt bort fra dette nå. Språkreisen kommer først, og det er den jeg må tenke på nå. Det er faktisk bare 39 dager igjen!

Men nå sitter jeg bare i senga mi og nyter lørdagskvelden med banan, nøtter og sjokoladesaus!

Hva gjør dere denne lørdagskveld? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg