cheer camp

Heihei! Denne helgen har jeg ikke fått blogget, og dette er fordi jeg har vært på cheer camp. Det var utøvere fra landslaget som har trent oss og de er utrolig flinke. I går og i dag har jeg trent tilsammen tolv timer og har lært utrolig mye! Vi har kommet mye lenger, og disse timene er virkelig verdt alt strevet! Det har vært utrolig gøy, og nå ser jeg virkelig frem til sommer open! Det blir nok utrolig bra! Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, skal kanskje bare gå meg en liten tur etterpå! Ha en fin kveld alle sammen.


se så utrolig mye de har vunnet

Hva har du gjort i helgen?

1 kommentar
    1. Kjempefin blogg, du er utrolig flink og syykt pen! Misunnelig til 1000..
      Blir kjempeglad om du kan ta en tur innom bloggen min og legge igjen en kommentar på det siste innlegget 🙂
      Ha en fin kveld videre!
      -qreme.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg